Monday 14 August 2017

Teknik Mudah Forex 2012


Teknik KV33T - Ulasan Ringkas Bismillah. Mula2 aku nok katakan bahawa teknik kv33t adalah yg paling mudah dan ringkas. Syarat de baniq de tak. Klu nok guna teknik ni. Kamu kena kosongkan minda dari teknik2 yg lain. Hadoii. Ada yg tanya alvo volume berapa. Klu ada sombra bagaimana. Bla2. Bla2. Aku tak cakap pontuação volume pascal berapa. Doji ke. Shadow ker. Amerika nok perang ker. Euro nok lingkup ker..hari apa. Ada benk ke dop. Sistem aku cuma pokus kat volume 33 aje. Waktu asiático. Dan waktu euro. Itu saja. Apalah sangat. Sistem aku cukup dgn tools ini saja iaitu. 1) fibo retracemen yg di modificado yg boleh tunjuk volume 33 pip dgn ada linha 50. atas dan bawah. 2) fibo time yg boleh tunjuk masa kul 2 dan kul 11 ​​mlm .. Itu saja. Adusss..cukup mudah. Dan-jgn lupa tf yg diguna adalah tf H1 .. aku ulang yg diperlukan .. 1- tf H1 2-fibo time 3-fibo retracement. (Linha de hanya 0,50 e 100 atas dan bawah) 4-kefahaman ilmu .. satu lagi aku nok cakap. Syarat sistem ini. Kv33t. Adalah paling mudah .. 1-waktu tendência tentukan asiática ... 2-plan 3-masuk 4-hold 5-fechar Itu saja bukan lah susah sangat. Hã. Tak kira hari hujan ke. Syarat2 dan kaedah sistem ini tetap sama (konsistent) tak berubah. Terpulang pada kamu nok ikut ke dop. Oklah minta maaf ya. Jika terkasar bahasa. Sapa yg suka utk guna sistem ini. Silakan. Aku ikhlas memberi. Dan semoga bermanfaat utk kamu semua. Dan jgn lupa klu ada yg mintak tunjuk ajarkan sekadar yg kamu mampu. Aku guna bahasa melayu dan lawak2 sikit. Rojak2 sikit supaya org putih tak ambil port. Klu mereka tak paham lagi bagusnya. Ok sekian. Jumpa lagi..TEKNIK MUDAH KUASAI FOREX Assalamualaikum..salamither ... Kini kat mana2 canção de palavras sangradoras e g bercerita pasal forex ... Kalau dulu dikedai kopi. Kedai tomyam kat mana2 chatice kita tngok ramai yg bawak laptop semua duk pakat layan MLM atau skim pelaburan cepat kayap. Hari ini senario dah berubah. Sana sini cerita forex..forex dan forex. Kat Facebook. Twiter, wassap sana sini duk bercerita bab buat duit ribu2. Ratus ribu..juta2 dengan forex. Khayalan. Kenyataan atau sekadar tunjuk lagak cari perhatian. Yang nyata Forex semakin jadi kegilaan utk para natizen sebagai sumber pendapatan tambahan atau sepenuh masa. FOREX BUKAN UNTUK SEMUA. Pada saya kata2 .. HANYA 10 TRADER BERTAHAN DALAM FOREX amp 5 BERJAYA DAN KAYA. Sehingga kini adalah satu fakta. Setelah lebih 5 tahun bergaul dengan komuniti forex dan tahun ke 4 sebagai IB Fx Cidadão estatística de dados yg saya lihat depan mata. Kata2 itu adalah benar..sangat benar. Hampir setiap hari dan setiap minggu 90 yg buat retirada adalah nama2 yg sama. NAK JADI FOREX TRADER MESTI ADA ILMU FOREX. Mesti tau apa itu forex. Mesti Belajar Dari Basic. Mesti buat persedian. Forex itu satu perniagaan bukan jogo de computador atau bukan principal judi tikam2 yg bergantung pada nasib. Sama macam nak buat rumah..lokasi. Bahan binaan..lantai bumbung..pintu. Duração: semua kena ambil kira. 10 tahun dulu seorang kawan ajak saya juntar kelas forex di sebuah hotel de Kuala Lumpur. Kos rm4500 untuk 1 hari 2 sessi 3 jam pagi dan 2 jam petang. Pengajar tu mat salleh dari Austrália. Perrghh. Mula saat itu saya nekad..belajar sendiri..hari2 ngadap ternet..youtube..blogger..forum online..semua ebook dan artikel pasal forex saya baca..siang malam..tidur chatice kadang2 peluk laptop bukan peluk bini .. Lebih 2 tahun saya cari bahan sendiri..pilih2 mana2 topik yg saya anggap penting. Kaji..kaji dan kaji..trade..depo..trade..depo..trade depo. Desenhe jarang2 jer. Apapun belajar sendiri kaji sendiri sangat berbaloi..bab kata org..kalau dah tahu jalan..pejam mata pun boleh lalu .. KENAPA BUKU TEKNIK FOREX SEBENAR. Secara peribadi saya beri 5 bintang kepada penulis buku Teknik Forex Sebenar sifu En. Khalid Hamid. Hampir 8 tahun saya terlibat dengan forex. TFS satu2nya buku yg dihasilkan dalam bahasa melayu yang lengkap cover hampir semua topik yang diperlukan untuk menjadi seorang trader forex. Susunan ilmu forex dari basic merangkumi semua topik untuk orng baru dari zero conhecimento hingga ke pro. Sangat berguna juga utk comerciante yg dah bertahun dalam forex tapi masih blur dan tak mampu utk manter lucro. Bermula dengan versi 1 de maio de 2011 kini 2015 di gabungkan 5 versi menjadi buku dan Video untuk lebih mudah difahami. Tahniah TFS. DI BAWAH ADALAH SENARAI BUKU Amp. DVD YANG DIDATANGKAN DIDALAM KOTAK EKSLUSIF KESEMUANYA DIDALAM 1 PEKEJ.

No comments:

Post a Comment